Monday 19 September 2011

belajar untuk menerima sesuatu dengan seadanya~

administrative science at uitm shah alam..

oh my god..pe nih?Tuhan da tetapkan sesuatu y terbaek untuk kite kann..when i got da result of upu,aku pom xtaw nk crite perasaan nih camne..aku budak aliran sains hayat kt matrik,which is belajar biologi,kimia n math.so when dapat kos nih,which is subject dye law,akaun,ekonomi,n math..haha..cam pelik sangat kan..yup.memang aku aply kos nih time upu dulu,tp xtw la dpt..haha..hepi ad,tp cdey pom ad..aku minat sangat kimai..tp once ak da msuk kos nih,ak akan tinggalkan kimia tuh..tuh jer mnde y cdey sgt..x on ngn minat aku..

sume ni cam baru untuk aku..just math la aku cam da biasa..kawan2 aku pom kebanyakan dari asasi law taw..
 time kelas math,ade la lecturer ak cam buat sesi suai kenal secara rawak la kot..then,bile dye taw aku asal dr matrik sains hayat,dye cam terkejut taw..bg dye pom cam pelik npe ak aply kos nih..haha..tibe2 aku jadi sebak..teeeett..!maybe aku da tekadkan untuk x pk sal sensitif tuh.. aku suke care dye,coz dye cam lecturer y caring sgt taw..nama dye pom zati..hehe.. just ap y aku xsuke time kelas math is:kiteorg blajar lembab sgt.law kt matrik,aku biasa blajar 2 bab y susah pom lam satu lecture jer..tp nih,satu bab 2 kelas..waaaa..bukan aku nk kata aku nih bdk bijak ke ap,nope..ak x bijak,tp aku cam pyh time lagi mnde nih sume..xtaw la..lecturer aku ad nasihat,buat surat untk tukar kos kerana merasakan kos ni cam x layak untuk aku..hukhuk..actually kos ni bgus,sebab senang nk dpt kerja,dats y la aku nekadkan untuk go on jer..tapi x semudah tu..help me...:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...